CIĘŻKIE POWROTY

by - 31 sierpnia

 hej!
tegoroczne wakacje minęły mi niesamowicie szybko, mimo to jestem pozytywnie nastawiona na nowy rok szkolny. Nie wierzę, że to już jutro, nasze wakacje dobiegną końca i wszyscy wrócimy do rzeczywistości... Dopiero co wyszłam ze szkoły z myślą, że przede mną dwa miesiące totalnej laby. A z resztą, co tu dużo pisać..., wszyscy wiemy, że powrót do szkoły po wakacjach bywa trudny, Ale chciałabym pocieszyć Was faktem,
że razem z nadchodzącym rokiem szkolnym, czeka Nas mnóstwo nowych przygód i przeżyć.
A teraz zostawiam was ze zdjęciami, które zrobiłyśmy kilka dni temu w Katowicach. Mam nadzieję, że nie będą to ostatnie w tym roku, w klimacie typowo letnim. Jeżeli Wam się spodobają to koniecznie napiszcie mi o tym w komentarzu!
Całusy, Weronika








spodnie- bershka
bluzka- no name 
buty- reebok
torba- shein

You May Also Like

1 komentarze