PEACHY

by - 14 września



 Długo mnie tu nie było i za to was przepraszam, ale w ostatnim czasie działo się dużo rzeczy związanych ze szkołą, mimo to mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali i mi wybaczycie te małe opóźnienie.
Postaram się, żeby następne wpisy pojawiały się częściej.
Co do outfitu, to powiem wam, że pokochałam nietypowe kroje spodni co zdążyliście już pewnie zauważyć.
A wy? lubicie takie kroje spodni? koniecznie napiszcie mi o tym w komentarzach! bo jestem bardzo ciekawa waszego zdania. 
P.S. Chciałabym również bardzo podziękować Olivi, Izie i Zuzi bo gdyby nie one post pewnie by się nie pojawił!
 /t-shirt bershka/pants second hand/bag valentino/necklace zara/

You May Also Like

5 komentarze

  1. Nie byłam przekonana do takich spodni, ale na tobie wyglądają super. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie mój ulubiony post z twojego bloga, jest taki pozytywny, a zdjęcia są po prostu przepiękne i profesjonalnie wykonane! +mam pytanko, skąd są okularki które pojawiły się na niektórych zdjęciach? <3

    OdpowiedzUsuń