DZIĘKUJĘ!

by - 05 listopada


W ostatnim czasie to nauka stała się dla mnie głównym celem, nie spodziewałam się, że jej natłok spowoduje takie zaniedbanie bloga, ale w najbliższym czasie postaram się to zmienić. Już wkrótce pojawi się nowy, nieco inny post. OBIECUJĘ!
A teraz zapraszam was do obejrzenia efektu mojej ostatniej sesji, z której jestem naprawdę bardzo zadowolona i jak na razie jest chyba moją ulubioną!











płaszcz-stradivarius/spodnie-pull&bear/buty-gino rossi/sweter-no name/kardigan-diverse

Jeżeli stylizacja i zdjęcia wam się podobają Wiecie co robić!
  Nawet nie macie pojęcia, jaka jestem szczęśliwa gdy ktoś docenia to co robię. Jeden komentarz czy też obserwator więcej powoduję, że jestem niesamowicie szczęśliwa i zadowolona. Wreszcie ktoś docenia to co robię dlatego chciałabym wam jednocześnie podziękować za to, że tu ze mną jesteście. 
DZIĘKUJE!

You May Also Like

0 komentarze