new year

by - 30 grudnia


Nie wyobrażacie sobie jak bardzo się stęskniłam!
To była chyba najdłuższa przerwa jak do dotychczas;
Za kilka dni NOWY ROK!! Macie już jakieś postanowienia z nim związane?

Ja mam kilka i na pewno będę bardziej systematyczna i mniej chaotyczna w dodawaniu postów.

A teraz kilka słów odnośnie stylizacji; Dziś znów  płaszcz, ponieważ jest ostatnio moim ulubieńcem i bardzo często decyduje się na niego podczas codziennego doboru stylizacji. 
Bluza czyli coś co uwielbiam gdy nie mam czasu na dłuższe rozmyślanie nad tym co włożyć, Moja jest z Thrashera ale wy możecie wybrać tak naprawdę JAKĄKOLWIEK! 











 Chciałabym wam życzyć aby rok 2017 był znacznie lepszy od bieżącego! Abyście spełniali  swoje marzenia i dążyli do waszych upragnionych celów!

bluza- thrasher 
płaszcz- stradivarius
spodnie-zara
buty-timberland

You May Also Like

3 komentarze

  1. Weronika świetny post! Super stylizacja, uwielbiam długie płaszcze w połączeniu z ciepłymi bluzami :)
    Rozwijaj swój blog jeszcze bardziej, powodzenia w nauce jazdy na desce! I wracaj w lutym na snapa, mam nadzieje, że uda mi się ciebie jakoś chociaż w 10% zastąpić Heh!

    Zostawiam Ci obserwacje i zapraszam do mnie :)
    www.born-with-good-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny płaszcz i te zdjęcia *.*

    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia <3 :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń